Klachten/garantie

Niet te vrede met je product? Wij gaan het voor je oplossen!

Garantie

1.Wij geven drie jaar garantie op onze gefineerde fronten, passtukken, eiland- en zijpanelen, plinten.

 

2. Wij geven geen garantie op massieve fronten, passtukken, eiland- en zijpanelen en plinten. Hout is een natuurproduct en onderhevig aan luchtvochtigheid. Het advies is om de luchtvochtigheid in huis 45 tot 55% te houden. Doordat wij geen invloed hebben op de luchtvochtigheid in de ruimte waar de keukenfronten zijn geplaatst kunnen wij geen garantie geven. Wanneer de fronten gaan uitzetten of er ontstaan kieren. Deze problemen vallen onder een te hoog of een te lage luchtvochtigheid.

 

3. Wij geven 1 jaar garantie op onze grepen.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@newloakfronten.nl.

Graag ontvangen wij het ordernummer een omschrijving van de klacht en daarbij behorende foto's.

Je krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord van ons.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.